Va med Denise , Sandra , My , Amanda , Jessika & Maria. ♥

Publicerad 2010-04-17 22:43:41 i

hello hello hello !
 Idag så skjusade pappa mig och Jessika till Tullinge hallen. Då kolla på vi en match nästan två. :p
Sän åkte vi med bussen hem till My och då kollade vi på nån innebandy match sän så skulle My åka till sin gympa då gick vi ut och hoppade studsmatta :D det var fett kuuul ! (y) Men sän så hände det en sak med Sandra :s :( 
<333
menmen .. sän SPRAAAAAAAAAAANG vi till bussen vi skulle till tullinge station haha vi såg bussen då börja vi kuuta ! haha shit asså ! fett jobbigt ! -.-'
menemn vi hann ! så vi åkte till tullinge station vi gick av dära sän vänta vi på riksten bussen i 8min sän tog vi den bussen till brantan :D :D
å dära kolla vi på p 97 när dom spela match 3-0 tror jag att dom vann me (y) <3
haha dom vann iaf ! skit bra spelat  !!
haha
ni e coola ni e balla ni kan vinna över alla , TTP :P
- de va en ramsa -
haha men sän så spelade vi liiite fotboll (y) fett kul ! haahaha
sän gick vi till tullinge station , på vägen dit så åkte felle brevid me sin cykel å då berätta vi GAMLA saker som vi hade gjort förut ... hahahahhahahahaha..
menmen
sän när vi äntligen kom till stationen så gick vi in på pia å dära köpte vi liite godis ..
haha sän kom bussen då åkte jag hem å jessika å denise till denise å maria tog en annan buss hem å sandra å my tog en annan buss hem , hahah <3
men när jag kom hem så fick ja inte äta på holken me dom :(:(:(
jag fick in slagga hos my heller :(:(:(:(
för vi har match imorgon ... :@:@:@:@
kanske hinner skriva lite imorgon bitti :p
godnatt !
pöss darlings ♥
bilder :

sandra , denise , maria , jessika & my :) <3

denise & maria haha dom hade tydligen bråttom till tåget :o <3

hahahhaha ! ;P

Kommentarer

Postat av: parki

Publicerad 2010-04-17 23:24:42

Vi van faktist med 5-0 typ elr 6

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela