söndag

Publicerad 2010-04-18 21:53:21 i

idag så vakna jag 10 då fixade jag mig å sånt sän åkte vi å hämta Denise :D
sän åkte vi till brantan å körde match me 98orna TULLINGE VS HAMMARBY
haha å vi vann me 8-0 (y)
sän så åkte jag hem å då bytte jag om sän skulle vi åka å handla kläder :D
visar bilder längre ner på vad jag köpte ;*
aja när vi kom hem vare ba för mig å byta om ;D
haha så när jag hade bytt om så åkte vi till brantan
å då spelade vi match vi skulle igentligen ha vunnit om inte någon skulle ha gjort ett självmål :(
haha så de blev 3-3 :s <3
alltså TULLINGE VS SÖDERTÄLJE
aja sän åkte ja hem å duschade ! skööönt !
sän tittade jag på wipeout å åt mat ;)
å nu sitter jag å tittar på ballar av stål :D:D:D
så jävla roligt de pogramet ;) !
haha menmen




hare bäst medans ni lever ! <3 puss

it's me .

aja kiss and hugs ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela