rubrik (?)

Publicerad 2010-04-04 00:25:15 i

tjo idag efter mormor&morfar så gick ja upp på mitt rum ! :D och sän så borsta jag håret (A) <3
haha men sän så tvätta jag bort mitt smink ;) skööönt ! 
och imorgon är de ju PÅSKCUPEN ;D <33
kom och kolla ;) <3 haha
menmen nu ska ni få lita bilder från helgen :


anton och nån annan :p


zäta,sandra och my :D <3

my,sandra och jullan <33

sandra <33

sandra <33

sandra <33
sandra&my <333

sandra&my <333

tyresö trollbäcken ;)

pojkar 95 tyresö :D <3 våra kompisar ;)


sandra <333

sådära de va alla bilder eller nää , men nu ska jag sova ;) <3 <3 <3 <3
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela