påskcupen

Publicerad 2010-04-04 22:45:45 i

Hejsan!
Nu ska jag berätta om matcherna från idag.
Första matchen var mot Tumba och den vann vi med 2-0. :)
Andra matchen var mot Täby och den förlora vi med 1-0. :(
Tredje matchen var mot Tyresö och den blev det oavgjort 1-1.
Fjärde matchen var mot Tungelsta och den vann vi med 3-1. :D
Och när jag kom hem så badade jag i varmtvarmt vatten.. :D
Och sän åt jag.. m
mmm
Och nu sitter jag vid datan MSN,FACEBOOK,BLOGGAR :D
menmen.. ska sova lite nu..
Orkar inte vara vaken 1sek längre..
Och imorgon ska jag till hallen 09.45 för att se Tumba-Tungelsta
Godnatt
'
haha fick inte bilden större.. :p

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-04-04 23:02:17

grattade du Linn på facebook ? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela