ingen rubrik !

Publicerad 2010-04-21 16:30:21 i

hejhej alla ! igår så vare ju tisdag å hade man först SO , språk , so , lunch å elevensval !
menmen sän tog jag bussen hem ;) och då öppnade inte buss jävlen dörren så ja skrev över hela bussen: URSÄKTA ! men han hörde fan inte , så fick åka en till station -.-' !!!
aja men när ja kom hem så satte ja mig vid datan ;) menmen sän gick ja å pappa ner till centrum och hämta ut pengar sän gick vi till stationen ;) och där va benne å kusin charlie å maja å clas ;) så vi åkte me dom in ;) menmen.!
och maja å clas gick åt ett annat håll (?)
men ja , pappa , benne & maria gick in å åt på tullen :) ( i stan ) och där va mange, nån & nån
sän kom kusin mickan , rickie ( hennes pojkväl ) & matte :) och då käkade vi å sånt , sän va de dags att gå ut , då mötte vi hela bajen tåget dära :D:D:D å då såg vi Maja & Clas :) så vi gick me dom ! men usch ! alla killar stog å kissade ! ÖVERALLT ! blääää !!!! aja sän hade vi kommit in dära å då gick vi åt olika håll ´.. jag , clas å maja gick in vid klacken ! och pappa till nån sitt läktare :p
sän gjorde bajen 1-0 :d sän 2-0 :D sän 2-1 :(
aja haha men bajen vann iaf !!! :D:D:D efter matchen så gick vi ut och då ''träffade'' vi Linus :)
haha menmen ..
sän åkte vi tåg till tullinge station och sän tog vi bussen hem :) <3
sän somnade ja :p haha så självklart vaknar man ju sent :S fan ! jag vaknade 07.55 !! bussen gick 08.13 !! :o men ja hann !! haha men jag hann inte sminka mig så mke eller äta frulle !! men ja kom i tid :D:D:D:D
haha aja sän har ja haft No , eng , språk , lunch å no :) <3 sän gick ja hem :)) me maja ! :D
aja .. nu orkar ja inte skriva ! -.-' hahaha juste idag fyller pappa år :D:D:D:D:D grattis :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela