igår & idag

Publicerad 2010-04-25 00:22:53 i

jag färgade mitt hår igår de e de ända ja kan säga :p bilder kommer !
idag så vakna ja typ 10 då åt ja frulle sän fixade jag mig å sånt sän åkte vi å hämtade denise å sän jessika å maría :)
och sän kom vi till bratan då körde vi match men jävla domare han ger MIG rött kort ! :o i slutet av första halvlek !
men vi vann me 3-1 (y) <3
haha aja , sän åkte ja hem å åt å sånt sän gick ja å emma till mormor å morfar å sän åkte vi till willys å köpte färg sän till Malin å då så kollade vi lite på tv sän gick vi ut en sväng sän åt vi mat å sän kollade vi på gurras nya moppe :D:D:D:D den va fett snygg ! fick sitta på den oxå ;)
hhahaha
aja mitt hår e alltså blont nu (Y) !!!! <3 *gilla*
bilder :

blont (y)

my new color is blondiie ;)

kissandhugs!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela