hemma!

Publicerad 2010-04-30 23:42:05 i

hejsan ! rubriken säger allt ! hemma !
de va hmm.. sådära.. aja ska berätta om idag rå
idag så kom Moster å hämta mig vid 12 då åkte vi till tumba centrum och gick i affärer å sånt sän gick vi till Tumba tatooooo och köpte presentkort till Jocke..
sen gick vi till bilen .. och åkte hem till Moster ;)
dära ''lekte'' jag me Tuva.. haha hon har fått ett bollhav , de va fett kul ! :p
sän så satt ja vid datan ( gustaf's data )
en såndära ''äppel'' data :D
haha
sän bytte jag om :)
till min midje kjol , vit tröja & svarta tights :D
sen åkte vi hem till alla kussar ;)
och vi åt , asss god mat :D
och nån efterrätt
sän gick jag och Nicole upp till rummet å kollade på talang å garvade å sånt, HAHA :p
menmen
sän åkte jag hem å jag har nyss MÖBLERAT om mitt ruuuuuuuuuuuuuuuuuum :D
haha de va nice (y)
menmen nu sitter jag å knarkar the voice och fb å snackar me nån Johanna :p <3
haha menmen..
tjingeling! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela