fortfarande torsdag

Publicerad 2010-04-29 23:54:08 i

förut chattade jag med gullungen alexandra å vi pratade om en massa saker :p <3 <3 haha
sän gick jag ner till centrum å köpte en coola;))
för att dricka den ikväll..
eftersom att jag äääääääääääääääär:
LEDIG IMORGON !!!!! :D :D :D :D <3
haha nu sitter jag & kollar på en film The holiday ;)
emma ringde mig nyss å bad mig komma å ta bort en spindel från hennes rum.. men ALDRIG
HAHA USCH! hatar spindlar :s
aja nu ska jag vara lite social med min coooola å titta på film :p <3
efter filmen ska jag tvätta bort sminket & typ gå å lägga mig , e fett trött !
och imorgon kanske jag inte hinner blogga för jag ska vara me min moster & kusse hela dan
sän efter de ska vi hem till min andra moster å vara dära ganska länge.. men vi får se om jag sätter på datan imorgon när jag har kommit hem ! ;)
hare king !
kissandhugs amigos :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela