1 april.. mohaha

Publicerad 2010-04-01 16:26:16 i

tjenatjena hur mår du?
idag så vakna man halv åtta , snacka om bråttom ! shiit
jag gick ner å sminka mig elr först klädde jag på mig.. sän sminka ja mig , aja sän så vare en kvart kvar då fixa jag håret lite snabbt ;) sedan åt jag min frukost ;D en macka , mumms <3
sän så gick ut t bussen TUMBA STATION som gick 08:06 då hoppa jag av vid falks backe å gick t skolan ;)
först så hade vi SO - prov :D najjs najjs ( NOT! )
ja blev typ klart först så då fick man en kyckling :s och en klubba :D
efter de hade ja tjugo minuters rast !
då gick ja t paviljongen å lalla lite.. <3
sän så skulle vi ha NO -.-' å där gör vi ngr saker.. mihih (A)
sän efter de hade vi språk å ja har spanska å där hade vi bingolotto :D
efter de gick ja å åt ( pannkakor :D )
och efter de så gick ja t paviljongen MEN INNAN MATEN SÅ TRÄFFA JAG HENRIK BOSTRÖM GUUUD VAD JAG HATAR HONOM ! haha så CPPPPPPPP..
men sän efter jag hade hämtat min väska i paviljongen så gick ja t centrum å där mötte jag sandra å stina :D då gick vi in på sabis jag handla en PUCKO och en sport sak.. <3
sän tog vi 713 11.44 hem :D och när ja kom hem så satte ja mig vid datan eller jag städade rummet -.-'
och sän så kom amanda :D men vi va bara en liten stund.. :/ <3
sän så gick ja å sandra upp t handlarn (:
sän gick ja hem å satt vid datan (:
och nu sitter ja vid datan , lyssnar på musik, chattar , fejjan och MUSIK (igen) <3
haha och tugga tuggumi ;D de e gött <3
menmen säger ba en sak : life sucks.. fan asså!



pöösss
glad påsk !! min äckliga kyckling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela