-tisdag-

Publicerad 2010-04-07 02:01:36 i

hejhej idag så vakna jag tolv då åt jag sän datan å sän fixade jag mig å sän åkte jag hem till sandra å där va my å amanda å sandra :D
mm .. men sän åkte vi hem ti mig å där hämta jag mina saker å sän åkte vi t tullinge station å sän tog vi tåget te tumba när vi kom fram gick vi till WILLYS :D å där köpte vi tjockt me godis , dricka å chips ;) haha
men sän gick vi te donken å köpte glass å pommes :D mohaha
sän tog vi 713 hem :D jag å my gick av vid önnemovägen , då gick vi hem te my men amanda å sandra åkte hem till amanda för att hämta hennes saker ;) ♥
sän åkte vi hem te my å satt vid datan å kolla på nån video när vi spelar innebandymatch :D
haha
men sän så skjusa Kaysa oss hem te mig för jag hade glömt min laddare så den hämta vi sän tog vi bussen hem t my :) och där satt vi lite vid datan sän gick vi hem till Sandra och då drack vi läsk å åt godis å käka chips :D <3
fett me gottt asså ;D
haha men nu så ligger Sandra i min å amandas säng och My är borta och Amanda ligger och snarkar :)
Vi ska faktiskt dygna ;) <33 om vissa inte vet vad de betyder så är det att man e vaken dygnet runt ! hela kvällen..
Haha nu kom My :) <3
haha men nu orkar jag inte bloggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggga..

HEJDÅ ! ska ba lägga upp lite bilder som ni får roa er me .. <3 :P


ja - me rosa skor
my- me vita convers
amanda- me vita skor
sandra- me rosa convers :)

beautifals :) ( stavning )

haha våran fina dricka (A) <3

haha finfina amanda :)

haha sandra kladda ner amanda me glass i hela facet ;) <3

mina tjejer !! <3

my,sandra å amanda :) <33333333

my&sandra <3333333333 (:

amanda när hon sov ! :D <3



pösssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela